Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

eetclub

  • Annemieke

    Hallo,

    Ik ben een 38 jarige vrouw en hou van lekker eten met een goed glas wijn. Het lijkt mij leuk om een eetclub te beginnen in Amersfoort en omgeving. Mijn idee is om eens in de maand of 6 weken culinair uit onze dak te gaan. Dat betekend dat ik hoop dat er mensen zijn die net als ik graag koken en graag ook bijzondere gerechten willen bereiden en uitproberen.Ik denk aan een groepsgrootte van zo´n 8 personen.

    Aanvullende ideeen zijn van harte welkom.

    Geinteresseerd! mail dan naar rozamarijn@hotmail.com

    Annemieke

  • apasra roemers

    Hey Annemieke,

    Zie de advertentie net voor het eerst…ben je al compleet of zoek je nog aanvulling?

    Ook ik hou van koken en in het bijzonder Frans en Italiaans,en van de wijnen en gezelligheid natuurlijk ook.

    Laat even weten hoe het zit met de opzet.

    Groet,ApasraAnnemieke schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Ik ben een 38 jarige vrouw en hou van lekker eten met een

    > goed glas wijn. Het lijkt mij leuk om een eetclub te beginnen

    > in Amersfoort en omgeving. Mijn idee is om eens in de maand

    > of 6 weken culinair uit onze dak te gaan. Dat betekend dat ik

    > hoop dat er mensen zijn die net als ik graag koken en graag

    > ook bijzondere gerechten willen bereiden en uitproberen.Ik

    > denk aan een groepsgrootte van zo´n 8 personen.

    > Aanvullende ideeen zijn van harte welkom.

    > Geinteresseerd! mail dan naar rozamarijn@hotmail.com

    >

    > Annemieke

  • Gea Landskroon

    Hallo Annemieke,

    Ik ben op zoek naar eet/kookclub in Amerfoort en kwam zo je bericht op internet tegen. Ook ik ben gek op koken en eten en het lijkt me leuk om dat af en toe in groepsverband te doen.

    Ik ben 39 jaar, getrouwd en heb twee kinderen. Vorig jaar zijn we verhuisd naar Amersfoort. Na een drukke periode (nog steeds trouwens), door de verhuizing, bevalling van m'n tweede zoon enz, ben ik nu op zoek naar leuke activiteiten in Amersfoort.

    Heb je inmiddels al genoeg mensen gevonden om te starten? Zoniet, wil je wachten totdat er 8 personen zijn of al eerder beginnen met een kleiner aantal?

    Persoonlijk zou ik 1x per maand leuk vinden om bij elkaar te komen.

    Gea Landskroon