Voelt u zich ook aan het lijntje gehouden door OV Chipkaart (TRANS LINK SYSTEMS)?

Of voelt u zich Opgelicht door de OV CHIPKAART (TRANS LINK SYSTEMS)

Wordt u van het kastje naar de muur gestuurd en komt u maar niet verder met de Klantenservice of de afdeling Administratie?

Voelt u zich ook GENEPT door een DUUR 0900 NUMMER te moeten bellen en daar kunnen ze je niet verder helpen?

Misschien dat we dan samen STERKER kunnen staan. Geef uw probleem hier aan aan en misschien dat we samen STERKER

kunnen staan om WEL FATSOENLIJK GEHOLPEN te worden door de OV-Chip Kaart.

Zelf heb ik een probleem met TRANS LINNK SYSTEMS omdat een automatische incasso niet is gelukt. Ik kreeg hierover een mailtje

en een DUUR 0900 Nummer om te bellen voor meer informatie. Dat nummer gebelt en daar konden ze me enkel maar vertellen dat

de incasso idd niet gelukt was en ze verder niets konden doen. Ik werd verwezen naar een ander 0900 NUMMER. Dit gebelt, ook hier

konden ze me niet verder helpen. Ze konden ook hier enkel aangeven dat de incasso niet was gelukt en dat ik voor verdere informatie

het andere nummer moest bellen. Zo ben ik al verschillende manieren van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik een

Mr. van de Broek te spreken die me gerust stelde dat hij me verder kon helpen. NIET DUS. Hij beloofde veel in het begin van het gesprek

maar toen ik het probleem uitlegde gaf hij aan niets voor me te kunnen doen en werd ik weer door verwezen naar een ander 0900 Nummer.

Ondertussen hebben ze zonder enige waarschuwwing mijn OV-Kaart geblokeerd. En u raad het al ook hier kan niemand me verder mee helpen.

Onder tussen al ruim een uur gebeld met diverse DURE 0900 NUMMERS zonder dat iemand me ook maar een stapje verder kan helpen.

ZE MAKEN MISBRUIK VAN HUN MACHTSPOSITIE DOOR ZONDER ENIGE WAARSCHUWWING MAAR KAARTEN TE BLOKEKEREN MAAR

FATSOENLIJK UITLEG TE KUNNEN GEVEN OVER ONTSTAANDE PROBLEMEN HO MAAR.

Zelfs op mailtjes, die via hun site verstuurd heb, komt

enkel maar een bevesteging binnen en meer gebeurt er niet.

Is er iemand die me hiermee verder kan helpen???

Hoop op reactie's

een gedupeerde reiziger